Masz pytania? Zadzwoń tel: 797 694 807    e-mail: kontakt@milenaplatek.pl 

Promocje
Elegancka spódnica z ozdobnymi kieszonkami
Elegancka spódnica z ozdobnymi kieszonkami
215,90 zł 99,90 zł
szt.
Urocza sukienka babydoll z laserową siatką
Urocza sukienka babydoll z laserową siatką
171,90 zł 99,90 zł
szt.
Stylowa bluzka w kwiaty z falbaną
Stylowa bluzka w kwiaty z falbaną
188,90 zł 49,90 zł
szt.
Stylowa sukienka mini w paski z koła
Stylowa sukienka mini w paski z koła
159,90 zł 99,90 zł
szt.
Modna sukienka polo w kwiaty
Modna sukienka polo w kwiaty
200,90 zł 89,90 zł
szt.
Modna sukienka mini ze strzępieniami na tiulu
Modna sukienka mini ze strzępieniami na tiulu
240,90 zł 129,90 zł
szt.
Stylowa spódnica mini w kratkę z ozdobnymi guzikami
Stylowa spódnica mini w kratkę z ozdobnymi guzikami
205,90 zł 139,90 zł
szt.
Stylowa bluzka w kwiaty z golfem
Stylowa bluzka w kwiaty z golfem
230,90 zł 99,90 zł
szt.
Elegancka sukienka babydoll z krawatką popiel
Elegancka sukienka babydoll z krawatką popiel
205,90 zł 99,90 zł
szt.
Luźna sukienka mini w pepitkę
Luźna sukienka mini w pepitkę
276,90 zł 159,90 zł
szt.
Elegancka sukienka mini w kwiaty
Elegancka sukienka mini w kwiaty
235,90 zł 119,90 zł
szt.
Modna bluzka hiszpanka w kwiaty
Modna bluzka hiszpanka w kwiaty
176,90 zł 69,90 zł
szt.
Reklamacje, zwroty i wymiana

Zwrot produktów: 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.  

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania takich jak, ubrudzenia po pudrze, przetarcia materiału oraz musi być pozbawiony zapachu. Powinien zostać odesłany wraz z oryginalnie przymocowaną kartonikową metką oraz formularzem zwrotu.  

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu: 

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością pod adres:

    MILU by Milena Płatek Częstochowa
    ul. Jerzego Waszyngtona 18/P1
    42-200 Częstochowa 

  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Wymiana:

Wymiana towaru jest możliwa poprzez skorzystanie z procedury ZWROTU ( polegającej na wypełnieniu formularza i odesłaniu paczki na nasz adres ) następnie na złożeniu oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.

Reklamacje: 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 797694807.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@milenaplatek.pl lub telefonicznie: 797694807. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Przesyłki należy wysyłać pod poniższy adres:

MILU by Milena Płatek Częstochowa
ul. Jerzego Waszyngtona 18/P1
42-200 Częstochowa 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl