Masz pytania? Zadzwoń tel: 797 694 807    e-mail: kontakt@milenaplatek.pl 

Promocje
Urocza sukienka ecru z podwójną falbanką
Urocza sukienka ecru z podwójną falbanką
179,90 zł 119,90 zł
szt.
Modna dopasowana sukienka z ozdobną wypustką
Modna dopasowana sukienka z ozdobną wypustką
225,90 zł 109,90 zł
szt.
Koktajlowa spódnica mini z falbanką
Koktajlowa spódnica mini z falbanką
205,90 zł 79,90 zł
szt.
Eleganckie szorty ze strzępieniami
Eleganckie szorty ze strzępieniami
129,90 zł 89,90 zł
szt.
Elegancka sukienka z podwójną falbaną z jeansu
Elegancka sukienka z podwójną falbaną z jeansu
225,90 zł 99,90 zł
szt.
Stylowa sukienka ze sznureczkami i koronką
Stylowa sukienka ze sznureczkami i koronką
250,90 zł 129,90 zł
szt.
Zwiewna asymetryczna bluzka z gipiurą
Zwiewna asymetryczna bluzka z gipiurą
218,90 zł 89,90 zł
szt.
Zwiewna sukienka maxi z gipiurowymi wstawkami
Zwiewna sukienka maxi z gipiurowymi wstawkami
220,90 zł 114,90 zł
szt.
Stylowa sukienka hiszpanka z falbaną z koronki
Stylowa sukienka hiszpanka z falbaną z koronki
203,90 zł 105,90 zł
szt.
Modna bluzka we wzory z krawatką
Modna bluzka we wzory z krawatką
193,90 zł 79,90 zł
szt.
Elegancka sukienka babydoll z krawatką nude
Elegancka sukienka babydoll z krawatką nude
205,90 zł 99,90 zł
szt.
Modna sukienka mini ze strzępieniami
Modna sukienka mini ze strzępieniami
228,90 zł 109,90 zł
szt.
Reklamacje, zwroty i wymiana

Zwrot produktów: 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.  

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania takich jak, ubrudzenia po pudrze, przetarcia materiału oraz musi być pozbawiony zapachu. Powinien zostać odesłany wraz z oryginalnie przymocowaną kartonikową metką oraz formularzem zwrotu.  

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu: 

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością pod adres:

    MILU by Milena Płatek Częstochowa
    ul. Jerzego Waszyngtona 18/P1
    42-200 Częstochowa 

  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Wymiana:

Wymiana towaru jest możliwa poprzez skorzystanie z procedury ZWROTU ( polegającej na wypełnieniu formularza i odesłaniu paczki na nasz adres ) następnie na złożeniu oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.

Reklamacje: 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 797694807.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@milenaplatek.pl lub telefonicznie: 797694807. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Przesyłki należy wysyłać pod poniższy adres:

MILU by Milena Płatek Częstochowa
ul. Jerzego Waszyngtona 18/P1
42-200 Częstochowa 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep obsługiwany przez New Aste |   Sklep internetowy Shoper.pl